LetsDoItRomania



Ieri, sâmbătă, 25 sept 2010, a avut loc un eveniment greu de comceput pentru o parte din populația româniei. Nici eu nu am crezut că se poate organiza așa ceva la noi în tară așa că m-am hotărât să particip, să văd cu ochii mei dacă e adevărat și chiar a fost. 
Ba mai mult a fost o zi specială unde mi-am făcut prieteni cu care am format o echipă în lupta cu gunoiul. Activitatea a decurs bine, am facut glume, am vorbit și am muncit. În echipă am fost 24 de voluntari și am făcut curat în zona Filești. Am reusit să strângem aproximativ 40 saci pe o suprafață de 1 km pătrat.
Câteva poze de la eveniment:






Uite gunoiu, nu-i gunoiu și nu am folosit photoshop să-l scot :)

Magie, deci se poate și fără photoshop, wow.

O binemeritată pauză
Ajutor unui căluț putere :)
O gașcă numără un sac
O parte din gașcă la finish
A fost o zi superbă și sunt încântat că am putut lua și eu parte la acest eveniment.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce faci atunci cand copilul inghite detergent lichid

Lupta nemiloasă cu demonul din mintea mea