Experiment orez


Zilele astea am avut plăcerea de a discuta cu o amica despre știință, pseudoștiință, conspirații și încet încet am ajuns la experimentul cu orezul sensibil la gândurile noastre a doctorului Masaru Emoto. Sincer știam doar de experimentul cu apa și cristalele a domniei sale, acela fiind mai greu de reprodus, dar acesta cu orezul e nemaipomenit, poate fi testat de oricine.




Uite așa am hotărât de azi 19/02/2015 să începem testul în paralel și să împărtășim sentimente de iubire, dispreț sau ignoranță orezului. Ultima zi de test va fi pe data de 20/03/2015. Folosim amândoi, același tip de orez, apă de la același canal și borcane de 400 ml, ale mele sunt de 280 ml, speram sa nu ne influențeze rezultatul amănuntul acesta.

Trebuie să recunosc că sunt foarte sceptic la acest test, iar prietena mea se pare că e la polul opus. Așadar am convenit să-mi implic copiii în acest test, ei putând împărtăși sentimente pure, nu sceptice ca ale mele. Consider că și ei au de învățat în urma experimentului, așadar zis și făcut.

În fiecare zi voi publica câte o poză sau filmuleț să vă țin la curent cu evoluția experimentului nostru.
Vă invit să urmăriți prima zi:


Update a 2-a zi din experiment:


A 3-a zi seara am ajuns foarte târziu acasă așadar gândurile noastre au fost împărtășite azi dimineață. Diseară le vorbim din nou!

A 4-a zi


A 5-a zi




A 8-a zi
Din păcate 2 zile le-am sărit din diverse motive. Azi orezul nostru a avut parte de 3 în 1 :)


În ziua 10 se observa puțin mucegai la orezul urât.



Ziua a 11-a


Ziua a 12-a




Ziua a 13-a




Ziua a 14-a


Ziua a 15-a


16




19


20




21


22




23


24




Ne apropriem cu pași repezi de final. Copiii deja s-au cam plictisit de acest experiment în care nu se întâmplă mare lucru. Vineri vom încerca să tragem concluziile. Stay tuned :)

Ziua 25




26


27




28




29


30


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce faci atunci cand copilul inghite detergent lichid

Lupta nemiloasă cu demonul din mintea mea