Concurs "Lumina științei”



Marți 21 Iunie, de Ziua Mondială a Umanismului, ASUR a lansat un concurs de blogging ”Lumina Științei” pe care-l consider provocator și la care vreau să particip. Sunt hotărât să scriu cât mai multe despre ”Marte 2100 - O nouă casă pentru umanitate”. De-a lungul timpului mi-am însușit câteva informații pe această temă și sunt dornic să aflu și mai multe, așadar tot studiul meu va fi transpus aici.

Voi încerca să impart posturile mele în câteva categorii. În prima parte voi reda perioada de pregătire pe pământ unde se vor testa echipamentele, tehnologiile ce vor fi folosite, problemele întâmpinate practic planul expediției. În următoarea categorie voi descrie călătoria către planeta Marte așa cum văd eu ca ar putea să se desfășoare. Voi include activitățile astronauților, problemele tehnice, fizice sau psihice ce pot apărea, voi încerca să redau totul la prezent ca și cum ne aflăm cu toții în această misiune. În ultima parte voi descrie aterizarea pe Marte, în care voi încerca să fiu optimist și s-o fac pe Nostradamus al acestei cuceriri. Voi descrie dezvoltarea tehnologiilor pe noua planeta, adaptarea, crearea noilor locuinte, procreerea și colaborarea cu pământenii pentru a cuceri o nouă planetă sau de ce nu un alt sistem solar.


Voi dezvolta subiectele bazându-mă pe toate cunoștințele acumulate, tehnologiile actuale, dar și de predicțiile făcute de oamenii de știință. Mă voi strădui să fiu un “visător” realist și optimist.

”Eu cred că viitorul pe termen lung al rasei umane trebuie să fie spațiu și aceasta reprezintă o asigurare de viață importantă pentru supraviețuirea speciei noastre, așa s-ar putea împiedica dispariția umanității prin colonizarea altor planete.” - Stephen Hawking

Acest articol a fost scris pentru concursul organizat de www.asur.ro


Postări populare de pe acest blog

Ce faci atunci cand copilul inghite detergent lichid

Lupta nemiloasă cu demonul din mintea mea