Cel mai simplu mod de mutare a unui website wordpress

Recent am mutat websiteul wordpress dorustoica.ro de la un host gratuit (hostinger.ro) la un nou host (hostvision.ro cred că-i cel mai ieftin la ora actuală) si totodată am cumpărat și domeniu ro trecând astfel de la o adresă .xyz la .ro. Nu sunt un profesionist in ale websiteurilor așa că am tot căutat o metodă simplă și eficientă dar nu s-a lăsat foarte ușor de găsit.
Soluția generală găsită mai peste tot e să faci back-up la fisiere din public_html și baza de date apoi să le transferi pe noul server. Procesul pare destul de simplu dar ia timp si la mine nu a funcționat. Am urmat cu sfințenie pașii iar la final am avut parte de tot felul de erori. Daca vreți să încercați, aici e o variantă de urmat.

Cea mai simplă soluție e să folosiți un plugin wordpress, iar eu am folosit All in One WP Migration. Îl instalați pe serverul vechi apoi apăsați export to file. Pe serverul nou instalați wordpress apoi plugin-ul după care folosiți obțiunea import from file. Asta-i tot, la mine a mers fără nici o problemă. Singura modificare pe care a trebuit s-o fac a fost codul pentru reCaptcha. Pentru mai multe detalii urmăriți videoclipul de aici

Având în vedere că am schimbat și domeniul a trebuit să redirecționez traficul domeniului .xyz către .ro. Și aici sunt mai multe metode dar cea mai simplă și eficientă e redirecționarea din cPanel iar la hostinger arată cam așa:


Sper să vă fie util.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce faci atunci cand copilul inghite detergent lichid

Lupta nemiloasă cu demonul din mintea mea