Taxa de poluare se restituie

Habar nu aveam de posibilitatea recuperării taxei de poluare, am aflat întâmplător de la o prietenă care tocmai ce depusese actele și era entuziasmată că mai sunt și eu în situația de recuperator și mi-a dat toate informațiile necesare.


Din păcare nu se recuperează toți banii deodată ci statul îi virează în 5 rate anuale, dar partea bună e că-i primești pe toți ba chiar și cu o dobândă la ei. Azi am primit prima rată și o înștiințare acasă despre cât este dobânda și zilele din anii următori când voi primi restul de bani.

Eu sunt din Galați iar finanțele aici apar să aibe program miercuri până la ora 18.30. Așa este, doar că nu e menționat faptul că doar caseriile au acest regim restul institutului termină programul la ora 16.30, Așadar nu faceți ca mine, nu vă duceți relaxat la 17.00 că aveți timp pentru că nu veți găsi pe nimeni să vă ajute.

Spre bucuria mea am rezolvat-o in 10 minute. Am vizitat o doamnă drăgută care mi-a verificat actele și a trecut conform cu originalul pe copii, apoi la un alt ghișeu am lăsat documentele și asta a fost. Eram singur cu paznicul în jurul orei 16. Mi-a fost sugerat să fac o copie după cerere în caz de schimb contul bancar să am o dovadă cu care să fac această schimbare.

Mai multe detalii referitor la asta găsiți aici plus formularul care trebuie completat.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce faci atunci cand copilul inghite detergent lichid

Lupta nemiloasă cu demonul din mintea mea